Retrospective - 2 years of blogging

Wednesday, January 28, 2015

|en|
I really cannot belive that the time has passed by so fast!
2 Years? It may not seem much but I am happy that after all this time I didn't 
gave up on this,  belive me there were times - maybe I was just too busy or maybe 
because of critics I thought 

" Can I really do this?"

But everythime I posted a new outfit, an interesting DIY, a beauty tipp or I shared
with you the beautiful places I've travelled I always felt like "I LIKE THIS!" it made 
me feel good everytime & reading you comments gave me confidence that I'm doing 
this right & not for nothing - it's for me but most of all for the readers!

So here it is my 2 years blogging time-capsule, my first retrospective post 
with my evolution, my dreams & succeses - my blog!

Thank you all once again for beeing a part of this!




|de|
Ich kann wirklich nicht glauben, dass die Zeit so schnell vergangen ist - 2 Jahre!
2 Jahre von Blogging - mit jedem Blog-Post bekam ich besser, Ich mag es noch mehr, 
und ich immer wollte immer mehr!

Also hier ist es meine erste Retrospektive Post, mit meiner Entwicklung, 
meine Träume und Erfolge - mein Blog!

Ich danke Ihnen allen noch einmal für Ihre Beteiligung

|ro|
Parca nici nu imi vine sa cred ca au trecut 2 ani de cand scriu pe blog!
Poate nu pare un timp asa de lung , insa pt mine totul e mai concentrat, mai intens!
Acesti 2 ani au insemnat multe - munca, bucurii, critici, succese dar mai ales
implinire! E ceva greu de explicat, insa nu credeam la inceput ca va dura - si iata ca
nu doar a durat dar a si dat roade! 

Au fost momente in care am vrut sa renunt - de ce? - din lipsa de timp, zile proaste
sau doar ...lene, recunosc :) dar ma bucur ca nu am facut-o, ca am mers mai departe
altfel nu as reusit sa ating atatea praguri la care nici nu visam la inceput!

De aceea vreau sa va multumesc ca faceti parte din aceasta reusita printr-o 
postare retrospectiva - 2 ani de evolutie, teluri si impliniri - blogul meu!













More about the event here:
http://fashionablestreets.blogspot.de/2013/06/digital-divas-2013-bloggers-event.html


















You Might Also Like

2 comentarii

  1. La multi ani blogului tau, a crescut mare :))
    E foarte bine ca nu ai renuntat, imi place stilul tau, ai niste tinute foarte dragute! <3
    Te pup!

    ReplyDelete